Ebike rowery elektryczne Bulls Hercules M1-Sporttechnik Gocycle

mojeBIKE.pl

03 stycznia 2019

BROSE S Mag nowy silnik na 2019

Najlepszy napęd na rynku w nowej odsłonie - BROSE zaprezentował kolekcję napędów na sezon 2019.

Brose - doświadczony producent silników elektrycznych dla wielu urządzeń - ponad 80 milionów sztuk silników rocznie

W topowej wersji dla eMTB dostajemy przede wszystkim rozmiary, wagę i moc.

Mimo nie zmienionego maksymalnego momentu obrotowego w wysokości 90 Nm S Mag zapewnia więcej wsparcia niż model 2018 - zwiększa siłę nóg o maksymalnie 410 % w stosunku do 331 % modelu Brose Drive S.

Obudowa z magnezu stała się bardziej kompaktowa i lżejsza o 0,5 kg, przy nie zmienionej odporności mechanicznej. Poprawiono również stabilność cieplną i mimo większej mocy jest bardziej odporny na przegrzanie.

Silnik ten napędza modele Bulls E-Stream AM4 i AM3, który można przetestować  w Mysłowicach, w siedzibie firmy.  To pierwszy egzemplarz w Polsce. Bulls zmienił system mocowania czujnika prędkości, teraz jest to system Magury, znajduje się w tarczy hamulcowej co powoduje większą precyzję wspomagania, mniej szarpnięć i bardziej gładką jazdę. Równiez bateria jest rekordowa - 750 Wh daje spory zapas i powinna spokojnie wystarczyć na całodzienne wycieczki.

Jazda jest niesamowicie naturalna, "rowerowa". Silnik jest bardzo cichy dzięki napędowi pasem, poza tym podobnie jak poprzednik, nie generuje oporów wewnętrznych.  Zepwenia dużo mocy przy niskiej i wysokiej kadencji, nie słabnąc jak np. Yamaha przy wyższej. Nowy tryb pracy Flex Power jest wręcz za mocny w górach, gdzie może powodować chwilowe uślizgi koła ale daje poczucie zapasu mocy i świetną zabawę na szybkich leśnych ścieżkach.

Brose udało się zebrac wszelkie plusy konkurencji w jednym silniku eliminując przy tym mankamenty podobnych konstrukcji .

Jest to zdecydowanienajdoskonalszy  najdoskonalszy napęd ebike na rynku.